بدنسازی یکی از رشته‌های ورزشی است که به زیباسازی اندام و کارکردن روی حجم ماهیچه‌ها می‌‌پردازد. امروزه بدنسازی به یکی از ورزش‌های جهانی تبدیل شده که مسابقات آن در اقصی نقاط دنیا برگزار می‌شود. بدنسازی فواید بسیاری دارد که جلوگیری از پوکی استخوان، سلامت قلب و ریه، عملکرد بهتر مغز، افزایش دقت و تمرکز، از جمله آن‌ها به‌شمار می‌روند. از طرفی، به دلیل آن‌که این رشته با انجام تمرینات قدرتی و سنگین همراه است باید زیر نظر مربی با تجربه و در باشگاه‌های ورزشی انجام شود.

 سطح ۱ 

سطح برنامه: مقدماتی

نوع برنامه : بدنسازی/ ماهیچه سازی/عضله سازی

مناسب برای: آقایان

موارد دوره:

  • برنامه تمرین: با انجام این تمرینات در انجام ورزش های بدون وزنه، با دستگاه و دمبل، مهارت کسب خواهید کرد.
  • برنامه هوازی برای افراد مبتدی: با انجام آن ها با انواع مختلفی تمرینات هوازی آشنا خواهید شد.
  • نکات تغذیه و برنامه تغذیه: با دستور پخت های مختلفی جهت داشتن تغذیه ای سالم با شما همراه خواهیم بود.
  • نکات مصرف مکمل: با مکمل های لازم برای گرفتن نتایج بهتر آشنا می شوید.
  • کارشناسان: مربی حرفه ای
    تدریس خصوصی زیر نظر محمد مهدی نوروزی (دانشجوی دكتری مديريت راهبردی در سازمان های ورزشی.)
  • تنظیم برنامه تمرین و تغذیه جهت کاهش و افزایش وزن و تناسب اندام 

 سطح ۲ 

سطح برنامه: پیشرفته

نوع برنامه : بدنسازی/ ماهیچه سازی/عضله سازی

مناسب برای: آقایان

موارد دوره:

  • برنامه تمرین: با انجام این تمرینات در انجام ورزش های بدون وزنه، با دستگاه و دمبل، مهارت کسب خواهید کرد.
  • برنامه هوازی برای افراد مبتدی: با انجام آن ها با انواع مختلفی تمرینات هوازی آشنا خواهید شد.
  • نکات تغذیه و برنامه تغذیه: با دستور پخت های مختلفی جهت داشتن تغذیه ای سالم با شما همراه خواهیم بود.
  • نکات مصرف مکمل: با مکمل های لازم برای گرفتن نتایج بهتر آشنا می شوید.
  • کارشناسان: مربی حرفه ای
    تدریس خصوصی زیر نظر محمد مهدی نوروزی (دانشجوی دكتری مديريت راهبردی در سازمان های ورزشی.)
  • تنظیم برنامه تمرین و تغذیه جهت کاهش و افزایش وزن و تناسب اندام 

 سطح ۳ 

سطح برنامه: فوق پیشرفته

نوع برنامه: بدنسازی/ ماهیچه سازی/عضله سازی

مناسب برای: آقایان

موارد دوره:

  • برنامه تمرین: با انجام این تمرینات در انجام ورزش های بدون وزنه، با دستگاه و دمبل، مهارت کسب خواهید کرد.
  • برنامه هوازی برای افراد مبتدی: با انجام آن ها با انواع مختلفی تمرینات هوازی آشنا خواهید شد.
  • نکات تغذیه و برنامه تغذیه: با دستور پخت های مختلفی جهت داشتن تغذیه ای سالم با شما همراه خواهیم بود.
  • نکات مصرف مکمل: با مکمل های لازم برای گرفتن نتایج بهتر آشنا می شوید.
  • کارشناسان: مربی حرفه ای
    تدریس خصوصی زیر نظر محمد مهدی نوروزی (دانشجوی دكتری مديريت راهبردی در سازمان های ورزشی.)
  • تنظیم برنامه تمرین و تغذیه جهت کاهش و افزایش وزن و تناسب اندام